Ghelari Monastic Hermitage:

Address: Ghelari village, Hunedoara county Telephone: 0254 735354
The stone church is documented in the eighteenth century, painted in 1770 by the master team of Simeon Pop from Pitesti, whose disciple Nicholas signed the royal icons. The current form resulted from the restoration carried out between 1986-1988 when to the original church was added the current narthex.

Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României
Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi: www.fonduri-ue.ro
Initiativa locala. Dezvoltare regionala.
www.inforegio.ro Investim in viitorul tau! Proiect selectat in cadrul Programului Operational Regional si co-finantat de Uniunea Europeana prin Fondul European pentru Dezvoltare Regionala

Copyright © Orasul Geoagiu 2010-2011 | Toate drepturile rezervate