The Orthodox Church "St. Archangels Michael and Gabriel Bozes"

A monument of religious architecture LMI Code: HD-II-M-A-03 262 Date: XVI century
At its begginings, the church was a simple chapel and later joined a slim tall tower. In 1784, during the battle of Horea, Closca and Crisan, the church was burned to the ground and rebuilted in 1785.

The church is made of stone with lime, vaults are made of bricks and the roof is covered with shingle.

Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României
Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi: www.fonduri-ue.ro
Initiativa locala. Dezvoltare regionala.
www.inforegio.ro Investim in viitorul tau! Proiect selectat in cadrul Programului Operational Regional si co-finantat de Uniunea Europeana prin Fondul European pentru Dezvoltare Regionala

Copyright © Orasul Geoagiu 2010-2011 | Toate drepturile rezervate